33 תשובות
שוויון הזדמנויות בכל תחום
מה הבעיה?
מה הבעיה?
כן.
יש בעיות?
אנונימית
רק כאשר זה מועיל להן.
שיוויון איפה שצריך
גם אצל גברים וגם אצל נשים
גם אצל גברים וגם אצל נשים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא אפשרי נגיד בצבא יש הבדל פיזי גדול איך אתן רוצות שיהיה שוויון
אבל זה לא אפשרי נגיד בצבא יש הבדל פיזי גדול איך אתן רוצות שיהיה שוויון
אנונימי
pardon
שוויון הזדמנויות זה לא מה שפמיניסטיות מדברות עליו. הן מוצאות אי צדק בפערי שכר, בכך שמספר הגברים שלומדים ועובדים במקצועות מסוימים לא שווה למספר הנשים ובכך שמספר תפקידי הניהול הנשיים קטן יותר. כל אלה תוצאות, לא הזדמנויות
שוויון הזדמנויות זה לא מה שפמיניסטיות מדברות עליו. הן מוצאות אי צדק בפערי שכר, בכך שמספר הגברים שלומדים ועובדים במקצועות מסוימים לא שווה למספר הנשים ובכך שמספר תפקידי הניהול הנשיים קטן יותר. כל אלה תוצאות, לא הזדמנויות
יש דברים שאי אפשר לשנות אבל יש בנות שיותר טובות פיזית מכמה בנים אז שיתנו להן להתגייס לקרבי
אנונימית
אוקי אבל אם יש בנות שמסוגלות לזה אז למה לא
אנונימי - גם לא כל גבר מתאים להיות קרבי, אז למה לגבר שלא הרים משקולת בחייו יש פי אלף יותר סיכוי מאישה שמתאמנת בקבוע? זאת אפליה
למה שלא ניתן שוויון הזדמנויות ומי שמתאים, יתקבל?
למה שלא ניתן שוויון הזדמנויות ומי שמתאים, יתקבל?
אי אפשר בכל דבר, אפשר או שוויון הזדמנויות או שוויון תוצאות
כן
הן לא באמת רוצות שיוויון
אנונימי
לאנונימי, כן אנחנו כן, אנחנו רוצות שיהיו לגברים ולנשים את אותן הזכויות והחובות.
פמיניזם לא קשור לשוויון, זה פשוט העלאת מעמד האישה מבחינה פוליטית חוקית וחברתית. למי שלא קלט עדיין, בערך בוויקיפדיה על פמיניזם אין מילה אחת על שוויון, רק העלאת מעמד האישה.
אם הייתן פועלות לשיוון מלא על אמת זה היה משהו אחר. אבל אתן כמעט תמיד פועלות במקומות הנוחים יותר
ממליץ על הלינק שצירפתי שבו פמניסטית אפילו אומרת את זה. והיא התמקצעה מאוד בתחום
ממליץ על הלינק שצירפתי שבו פמניסטית אפילו אומרת את זה. והיא התמקצעה מאוד בתחום
אנונימי
אנחנו רוצות ורוצים להגיע למצב שבו לנשים ולגברים יש את אותה הקבלה מהסביבה, כלומר:
מבחינת הפמיניזם, לא הגיוני שאישה תלך ברחוב ותקבל מבטים ושריקות רק בגלל שהיא אישה, וגבר שעובר ברחוב לידה לא יקבל את המבטים האלה כי הוא גבר (כלומר, אנחנו מנסות ומנסים להגיע למצב שאף אחד לא יקבל את זה-מיגור תופעת האונס, ההטרדות והתקיפות המיניות).
שלגברים ולנשים יהיו את אותן ההזדמנויות, לשני הצדדים! כלומר:
שנשים וגברים יתחילו באותה נקודת מוצא: היא יכולה, וגם הוא יכול.
גם בצבא, גם בפוליטיקה, גם בעבודה.
אגב, אנחנו גם רוצות ורוצים שבהסכמי גירושין, לדוגמה, הילדים לא יעברו אוטומטית לאימא אם הם צעירים, אלא שתהיה משמורת שוויונית וזהה בין שני ההורים.
פמיניזם=שוויון זכויות בין הגברים והנשים.
לא העלאת מעמד האישה שתהיה מעל לגבר, ולא הורדת הגברים.
פשוט שיהיו באותו מעמד, באותו המקום.
זאת המשמעות הנקייה ביותר של הפמיניזם.
מבחינת הפמיניזם, לא הגיוני שאישה תלך ברחוב ותקבל מבטים ושריקות רק בגלל שהיא אישה, וגבר שעובר ברחוב לידה לא יקבל את המבטים האלה כי הוא גבר (כלומר, אנחנו מנסות ומנסים להגיע למצב שאף אחד לא יקבל את זה-מיגור תופעת האונס, ההטרדות והתקיפות המיניות).
שלגברים ולנשים יהיו את אותן ההזדמנויות, לשני הצדדים! כלומר:
שנשים וגברים יתחילו באותה נקודת מוצא: היא יכולה, וגם הוא יכול.
גם בצבא, גם בפוליטיקה, גם בעבודה.
אגב, אנחנו גם רוצות ורוצים שבהסכמי גירושין, לדוגמה, הילדים לא יעברו אוטומטית לאימא אם הם צעירים, אלא שתהיה משמורת שוויונית וזהה בין שני ההורים.
פמיניזם=שוויון זכויות בין הגברים והנשים.
לא העלאת מעמד האישה שתהיה מעל לגבר, ולא הורדת הגברים.
פשוט שיהיו באותו מעמד, באותו המקום.
זאת המשמעות הנקייה ביותר של הפמיניזם.
מומלץ להאזין
אנונימי
מספיק להתפנפן נשים
קדימה לעבודה קשה כמ ושגברים עושים
קדימה לעבודה קשה כמ ושגברים עושים
אנונימי
ללורד יוגורט זה בשבילך
פמיניזם (מהמילה הצרפתית fminin, שפירושה אישה או נקבה ו-ism שפירושה פילוסופיה, תפיסה) היא אסופה של אידאולוגיות, תנועות פוליטיות, תנועות חברתיות ותאוריות אשר מטרתן שחרור נשים מדיכוי וקידום שוויון מגדרי, מבחינה משפטית, פוליטית, חברתית, כלכלית ואישית. בכלל גישות אלה כלולים המאבק לשוויון על פי חוק, המאבק לשוויון הזדמנויות בחינוך ותעסוקה והמאבק נגד אלימות כלפי נשים
פמיניזם (מהמילה הצרפתית fminin, שפירושה אישה או נקבה ו-ism שפירושה פילוסופיה, תפיסה) היא אסופה של אידאולוגיות, תנועות פוליטיות, תנועות חברתיות ותאוריות אשר מטרתן שחרור נשים מדיכוי וקידום שוויון מגדרי, מבחינה משפטית, פוליטית, חברתית, כלכלית ואישית. בכלל גישות אלה כלולים המאבק לשוויון על פי חוק, המאבק לשוויון הזדמנויות בחינוך ותעסוקה והמאבק נגד אלימות כלפי נשים
מה פמיניזם עשה לגברים שטוב ולא מינורי מאוד כמו *להביע רגשות*
^לגברים יש את רוב הזכויות הבסיסיות, לכן פמיניזם עוזר יותר לנשים. אבל גם לגברים יש הרבה דברים ש"אסור" להם לעשות כי זה נתפס "לא גברי".
ופמיניזם עוזר למנוע גם את זה
ופמיניזם עוזר למנוע גם את זה
מה? ולגברים אין את כל הזכויות הבסיסיות, הם בממוצע יהיו יותר זמן בכלא, אני לא מאה אחוז בטוח אבל אני חושב שגבר לא יכול 'להיאנס' בישראל, ובנוסף גברים יותר הומלסים, מתאבדים יותר, ופי 10 יותר סבירים למות בעבודתם
^והפמיניזם מנסה לשנות את זה. יש הרבה פמיניסטיות שהן נגד זה כי זה באמת לא בסדר
הרבה בעד והרבה נגד, הרוב מתעלמות
^התעלמת ממה שכתבתי? פמיניזם זה שוויון, לא עליונות האישה על הגבר. אנחנו מעלות את הנושא של ההטרדות והתקיפות המיניות והאונס אצל גברים, אנחנו מנסות ליצור עולם מתוקן בו שני המינים נמצאים בנקודת מוצא שווה, מה שכולל את כל מה שהתלוננת עליו.
תכלס אבל, אוקיי אתן רוצות קרבי, אבל שם עושים לכן הנחות בזמנים, אתן תצליחו לעמוד גם בזמנים של לוחמים? קשה לי להאמין, חלק מהדברים בנות יותר טובות וכך ההפך
לא הבנתי יש בעיה בלרצות שישלמו לי אותו דבר כמו לגבר ויהיו לי אותן זכויות כמו לגבר?
^ אבל אתן לא עושות כלום בשביל לעזור לאבות.
^ לא ראיתי מישהי פמיניסטית אחת שנלחמה על זה באמת
אז לא ראית את הפמיניסטיות הנכונות :)
סבבה מה שתגידי
באותו הנושא: