22 תשובות
אהובתי את לא צריכה להרעיב את עצמך כדי לרדת במשקל את מהממת כמו שאת ואם את רוצה לרדת במשקל אני ממליצה ללכת לתזונאית ולעשות ספורט ולאכול בריא ונכון ובארוחות מסודרות 3 ארוחות ביום מינימיום!!
שואל השאלה:
תודה אבל זה הרבה יותר קל מה שאני עושה וגם אני לא כזאת מהממת לצערי
אנונימית
להרעיב את עצמך לא יעזור ותאמת שאם את תהי רעבה יותר מידי זמן תיהיה לך בטן נפוחה .
אולי את לא עושה מספיק ספורט? או שאת בקושי אוכלת ואז אוכלת וזה גורם לך להעלות יותר
בכל מקרה לא לאכול לא יעזור תאכלי במידות נכונות ותתאמני
זה לא יעזור את צריכה להשקיע ולהתאמן כפרה עלייך ואני בטוחה שאת יפה כמו שאת
דבר ראשון לא להרעיב את עצמך לכלום ואם את רוצה לרדת במשקל תנסי להתאמן אבל הכי חשוב זה לעשות את זה רק את את עושה את זה לעצמך ולא בגלל אחרים בשום צורה מקווה שעזרתי ויום טוב
שואל השאלה:
תודה לכולם כבר מיליון שנה אומרים לי ללכת לדיאטנית ואני חושבת שאני באמת אלך ואעשה יותר ספורט(:
אנונימית
לרעיב תצמך לא יוריד אותך במישקל זה דבר ראשון (מיניסיון)
תוכלי בריא לא ג'נק הכי חשוב לא לשתות מיצים רק מים
וספורט ספורט יכול להיות בקטנה לא עינויי אני גם שונא ספורט אבל ריצות אופניים ושיט זה מספיק
כמה את שוקל בכלל?
שואל השאלה:
אני שוקלת 41 אבל אני לא רזה מספיק(נראת)
אנונימית
אני שוקלת 48 ואני בת 13 הכל טוב
את בערך בתת משקל,אולי את רואה את עצמך שונה אבל את צריכה להעלות לא לרדת
שואל השאלה:
אבל אני לא נראת רזה מספיק אם הייתי נראת רזה לא הייתי רוצה לרזות אבל אני לא נראת מספיק רזה
אנונימית
אני בן 13 ואני שוקל 65 קילו ואת צריכה לאכול כי 41 זה קצת לגיל הזה את יכולה לשים קרח אמרו שזה עוזר וגם לעשות כפיפות בטן זה גם עוזר
זה יכול להיות גם גנים רק שתדע^^
שואל השאלה:
אמא שלי הייתה רזה ואבא שלי גם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם
אנונימית
נכון הרבה יותר חשוב הבריאות שלך
שואל השאלה:
אני אסביר למה אני כל כך רוצה לרזות עד כיתה ו שקלתי 29 ואז פתאום ממש עליתי במשקל בגלל זה תודה
אנונימית
אחותי את שוקלת 41- שתהיה בריאה באמת עוד קילו אחד את כבר לא נמצאת כאן
אוף זה אותו דבר אצלי אני לא אוכלת ואני כל היום עושה ספורט מכל הסוגים ועושה הליכות של שעה וחצי וכלום לא זז פשוט גלום
אל תרעיבי את עצמך זה לא יעזור אם את רוצה לרדת את צריכה לעשות דיאטה נורמלית כי אם את לא אוכלת כל היום ואז אוכלת אז זה מעלה ממש לא יודעת למה אבל זה ממש מעלה ולא מוריד
ממש אל תרכיבי את עצמך את מסוגלת ליותר אל את ממש רוצה להרזות תתחילי לעשות ספורט ולאכול בריא אני מאמינה בך