5 תשובות
לא.
לא
זה לא מספיק
את יכולה להכין לך קופסת אוכל לצהריים עם אוכל של ההורים שלך או עם חביתה וירקות
ל אע ממש ממש לא
אני גם ככה אבל רק בערב אוכלת לפעמים גם בצהריים אבל אני ככה כי זה משביע אותי ומספיק לי
אם לך זה לא מספיק אז זה לא בסדר