2 תשובות
קודם כל, אני כל כך מצטערת על מה שאת עוברת זה בטח ממש קשה, דבר שני כדאי לך לנסות ללכת לפסיכולוגית כדי למנוע כל מיני בעיות שיכולות להתפתח אם לא תטפלי בזה כי זה נשמע שאת מפתחת בעיה עם אוכל
אם אני לא מובנת אז סליחהה
דבר ראשון אני ממש מצטערת שאת עוברת את זה /:
דבר שני אני חושבת שאת צריכה לדבר איתה , אני באמת מבינה אותך ,
תדברי איתה , תסבירי לה שזה ממש לא בסדר ולא לעניין שזה פוגע בך גם בצורה שיכולה לסכן אותך ,
אני חושבת שכדאי שתפני למישהו חיצוני כמו פסיכולוגיות או משהו כזה כדאי שחס וחלילה לא תכנסי למצב שלא תוכלי לצאת ממנו ,
אני תמיד פה אם את רוצה לדבר 3>