התחברות הרשמה

תגידו לי יש לי שאלה קצת מביכה בנושא מניות מי שיכול להכנס

אין דרך חלילה להכנס להריון אם הוא היה עליי ממש עם בוקסר ואני תחתון ,חלילה אין שום סיכוי נכון ?
22 ביולי 2021, 23:56
מבוכה    
4 תשובות
אין סיכוי
B
BARCA1
לא אין סיכוי
|
|YA1R|
לא, אל תדאגי (:
S
Sorry, its a bad time
נכון, גם אם היה גומר הסיכוי היה ממש נמוך.
ואם לא גמר אז לגמרי אין סיכוי.
_
_ נתי
באותו הנושא:
שאלה מביכה בנושא יום האהבה ונשיקות
תגידו זה רק אני כשיש קטעים מביכים כאלה בטלוויזיה אז אני חייבת לעצור?
שאלה בנושא קצת מביך בבקשה עזרה?
תגידו לי שאלות ממש מביכות לישאול ידיד
שאלה מביכה בנושא עצירות ;-(
אתם יכולים לתת לי נושאי שיחה כאלה כדי שלא יהיה שתיקה מביכה?
כבר אסור לשאול שאלות (בגדל החוקים) מניות באתר?
תגידו מה זה אומר "לקנות מניות"?
תגידו לי אם הדברים האלה מביכים אתכם ולא רק אותי
למה אנשים כאן לא דבר ראשון ששואלים כאן בשאלות בזוגיות/מניות זה בני כמה אתם
נושאי שיחה כשיש שתיקה מביכה בשיחה עם בן דחוףף!!