5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה (:
אוקיי תודה רבה (:
אנונימית
לא. אבל יש מצב שאחת תלך לבד.
שואל השאלה:
ואם אנחנו שלוש זה ממש נורא?
ואם אנחנו שלוש זה ממש נורא?
אנונימית
אכן.
עדיף אבל לא נורא אם לא אני ושתי חברות הלכנו ללונה פארק ומתקנים של הזוגות פשוט מישהי עלתה לבד או עם מישהו אחר
לא כזה נורא
לא כזה נורא
באותו הנושא: