5 תשובות
יצאת לא בסדר,במקומה לא הייתי חוזר לקשר איתל
חחח למה שתנתקי איתה קשר רק בגלל שהתרחקתן היא לא עשתה לך כלום נו באמת
אנונימי
שואל השאלה:
ניתקנו כבר שנתיים לא בקשר
ניתקנו כבר שנתיים לא בקשר
אנונימית
יצאת קצת לא בסדר אולי לדברי איתה על זה
שואל השאלה:
עברו שלוש שנים לא חושבת שהיא תרצה לדבר איתי
עברו שלוש שנים לא חושבת שהיא תרצה לדבר איתי
אנונימית
באותו הנושא: