6 תשובות
שלחי לה הודעה
תבדקי אם היא מרגישה כמוך ואם כן בהצלחה (:
שמעי אם את ניתקת איתה קשר אז לא ממש יפה ככה לחזור אליה פתאום כי "את די מתגעגעת אלייה" חברה הכי טובה שלי ניתקה איתי קשר ואחכ היא חזרה אליי וחשבה שאני כמו בובה שאפשר לחזור אלייה והיא תומר כן... אז תחשבי על זה
שואל השאלה:
^^ אני ניתקתי איתה תקשר בלי להסביר את עצמי וזה לא היה יפה וגם כי בתכלס היה לי כיף איתה לא יודעת
אם ניתקת איתה קשר כנראה שהייתה לזה סיבה טובה מצידך.
אל תשכחי את הדברים שקרו לך איתה, תיקחי בחשבון את כל מה שקרה איתה ומה היא עשתה או לא עשתה, אל תסלחי לה ישר.
אם את מתגעגעת אליה ולא באמת הייתה סיבה לזה תכתבי לה הודעה אולי תנסו להיפגש ותגידי לה מה את מרגישה