12 תשובות
עדיף שלא, את הולכת לישון גם ככה שלא יכביד עלייך
תחשבי לעצמך בראש שמישהו בבית צריך את החפיסת שוקולד ותתאפקי לא לקחת אותה וממש מאוחר וסתם תכאב לך הבטן חבל את יותר חזקה משוקולד תאמיני לי
תאכלי
רגע
למה אי אפשר למחןק תשובות
שואל השאלה:
הבעיה היא שאף אחד לא צריך אותה^
הבעיה היא שאף אחד לא צריך אותה^
אנונימית
אני צריכה אותה
אל תאכלי את השוקולד
אל תאכלי את השוקולד
תגידי לעצמך שמישהו כן צריך ואם תאכלי לא יהיה לו אותה
סתם שאלה, אם את מאובחנת עם הפרעות אכילה יש מישהו שאומר לך מה לאכול ומתי לאכול?
את צריכה איזון. את מונעת מעצמך לכן כשאת אוכלת מאכל "אסור" את מרגישה שאת צריכה לנצל את ההזדנות עד הסוף ולגמור חבילה שלמה. זה לא חייב להיות ככה, תעקבי אחרי talya_kaplan_nutrition באינסטגרם. היא מלמדת איך לאזן אוכל
שואל השאלה:
doha. זה הרבה יותר מורכב מזה, פסיכולוגים לא מצליחים לעזור לי, אז עמוד באינסטגרם?
doha. זה הרבה יותר מורכב מזה, פסיכולוגים לא מצליחים לעזור לי, אז עמוד באינסטגרם?
אנונימית
בבקשה תנסי לפחות. אל תתייאשי ותגידי "זה המצב ןאין איך לשפרו" תלחמי.
באותו הנושא: