3 תשובות
טוב בנים זה עם מסובך
יכול להיות שהוא בקטע ומנסה למשוך תשומת לב ממך
ויכול להיות להזרים בגלל שאמרת מדבר בלילה
אבל אי אפשר באמת לדעת כי אני לא מכירה את הבן אדם ואת הקשר שלכם
ויכול להיות להזרים בגלל שאמרת מדבר בלילה
אבל אי אפשר באמת לדעת כי אני לא מכירה את הבן אדם ואת הקשר שלכם
עניתי בשאלה אחרת כבר-זה לא אומר כלום,יכול ליהיות שסתם משעמם לו
אנונימי
באותו הנושא: