8 תשובות
כן35689
אנונימית
עוד פעם אתה, לא נמאס לך?
אנונימית
אני יכולה להבטיח שאתה שואל את אותה השאלה כבר שנה
כן אני לא רואה בעיה, הייתי רוצה אותו כמו שהייתי רוצה מישהו שלא מתנהג ככה, כאילו אין באמת הבדל.
כן למה לא
אני לא גיי אבל אני ממש אוהב דברים כאלה אם למישהי בא לדבר אז בבקשה תכתבו לי בפרטי בנתיים רק איפרו אותי וזה היה חוויה מדהימה ובאלי גם לעשות ציפורניים ארוכות ועוד דברים של בנות אז פליז אם באלכן תכתבו לי