8 תשובות
שואל השאלה:
אני בעצמי כזה אני שואל מתוך סקרנות
אני בעצמי כזה אני שואל מתוך סקרנות
שואל השאלה:
סליחה אבל רציתי לשמוע דעות של בנות
סליחה אבל רציתי לשמוע דעות של בנות
אני לא רוצה כזה, אני רוצה חבר טוב. אם הוא מאוד נשי וגיי ומתאפר וכל אלה לא מפריע לי להפך אני אקבל אותו באהבה, רק שיהיה חבר טוב, זה הכל.
כי הוא לא קנאי ולא מגעיל כמו בת, וגם יודע לפרגן
לא רוצה
קודם כל כי אין לו אינטרסים ויש לו
אופי של גבר מצד אחד ואת ההקשבה של גבר אבל מצד שני הוא לא יתחיל איתך או ינצל אותך אף פעם אז אין לך מה לפחד ממנו ובגלל שהם שונים אז הם גם לומדים לקבל את השונה שזה מהמם בעיני, ולרובם יש אופי ממש חמוד , ומשום מה אם שמתם לב לזה למה יש כל כך הרבה הומואים חתיכים...
אופי של גבר מצד אחד ואת ההקשבה של גבר אבל מצד שני הוא לא יתחיל איתך או ינצל אותך אף פעם אז אין לך מה לפחד ממנו ובגלל שהם שונים אז הם גם לומדים לקבל את השונה שזה מהמם בעיני, ולרובם יש אופי ממש חמוד , ומשום מה אם שמתם לב לזה למה יש כל כך הרבה הומואים חתיכים...
זה כיף בן שמספר לו סודות
שואל השאלה:
חושבות ככה? אתן לא מבינות איך זה משמח אותי
חושבות ככה? אתן לא מבינות איך זה משמח אותי
באותו הנושא: