3 תשובות
תדברי איתו ותספרי לו על מה שאת מרגישה
אצלי זה ככה שנתיים.. אל תבזבזי זמן כמוני ולכי על זה תבואי אליו ותדברי איתו..
אנונימי
שואל השאלה:
נוי זה לא קל
ואנונימית את מוזמנת לצאט:)