3 תשובות
את בייסיקלי מקבלת מחזור בין שלוש לארבע פעמים בשנה מזל טוב
שואל השאלה:
למה אבל
למה אבל
לפי מה שאני יודעת זה לגמרי ניתן לטיפול וזה בעיה הורמונלית ויש את זה לרבע מהנשים אני לא יודעת יותר מזה אבל את יכולה לחפש על זה באינטרנט
באותו הנושא: