3 תשובות
את בייסיקלי מקבלת מחזור בין שלוש לארבע פעמים בשנה מזל טוב
שואל השאלה:
למה אבל
לפי מה שאני יודעת זה לגמרי ניתן לטיפול וזה בעיה הורמונלית ויש את זה לרבע מהנשים אני לא יודעת יותר מזה אבל את יכולה לחפש על זה באינטרנט