5 תשובות
מן הסתם אבל זה גם חלק מהעולם
כן.
הרבה אנשים היו יותר שמחים, פחות דואגים.
לא כי אז לא היה תירוץ להבריז מבית ספר
מצד אחד אנשים היו שמחים ומתים רק מזקנה ולא מסבל..
ומצד שני אנשים יודעים למצות את החיים, לחיות אותו כאילו כל יום הוא היום האחרון, זה מלמד אנשים לא להתייחס לחיים כמובן מאליו ושהם יכולים (חס וחלילה) להיגמר בכל רגע

ושלוש, אז גם המערכת החיסונית של אנשים הייתה נמוכה
לא בהכרח מי יודע מה היה יכול להיות במקום?