10 תשובות
מניחה שיותר גברים
גברים
בנים
מה פתאום
יותר נשים פי 2
יותר נשים פי 2
גברים
נשים לדעתי
אנונימי
יש יותר נשים.
אני חושב שנשים
ואני אומר את זה לפי משהו ששמעתי לפני משהו כמו 6 שנים
אמרו לי שנשים הם יותר בבית ולא יוצאות למלחמות
ולכן אחוז התמותה של גברים הוא יותר גבוה ולכן יש יותר נשים.
ואני אומר את זה לפי משהו ששמעתי לפני משהו כמו 6 שנים
אמרו לי שנשים הם יותר בבית ולא יוצאות למלחמות
ולכן אחוז התמותה של גברים הוא יותר גבוה ולכן יש יותר נשים.
נשים.
באותו הנושא: