8 תשובות
לא.
יש חיסיון בין מטפל למטופל.
אבל רק אם את מספרת לה שאת מתכוונת לפגוע בעצמך כמו לבלוע כדורים וכדומה אז כן מותר לה לספר
יש חיסיון בין מטפל למטופל.
אבל רק אם את מספרת לה שאת מתכוונת לפגוע בעצמך כמו לבלוע כדורים וכדומה אז כן מותר לה לספר
גאיהx
את יודעת אולי למי היא מספרת?
את יודעת אולי למי היא מספרת?
אני מניחה שאם פתאום תתקשרי אלייה באמצע היום ותגידי לה "זהו היום אני שמה קץ לחיים שלי" אז למשטרה.
אם את בטיפול ואת מתחילה לדבר איתה שאת חושבת על זה אז אולי לעמותה כמו ער"ן וכניראה היא תאלץ לערב את ההורים שלך.
אם את בטיפול ואת מתחילה לדבר איתה שאת חושבת על זה אז אולי לעמותה כמו ער"ן וכניראה היא תאלץ לערב את ההורים שלך.
אוקיי תודהה
רק אם יש חשש לחיים
אם הפנו אותי אליה (לפסיכולוגית) מבית ספר היועצת והמחנכת אז היא יכולה להגיד גם להם?
אני חושב שהיא אומרת מה הבעיה (חרדות) אבל לא ממה היא נובעת (מקרה שקרה)
לא זה לא חוקי^^ הן לא האפוטרופוס שלך ולא גורם כמו משטרה או מדא.
באותו הנושא: