9 תשובות
באלי להתיעץ עם משהו בכמה החלטות שיש לי
עריכה - אהבתי את הפסיכולוגית ולא פסיכולוג
לא יודע זה לא דבר רע פסיכולוג
פשוט תסבירי למה את לא רוצה ואולי זה יעזור
אני לא אוהבת להפתח בפני אנשים זרים
למרות שאני הולכת לפסיכולוגית וזה ממש אחלה..
שואל השאלה:
זהה לא דבר רע
אבל אין לי כוח ללכת
אנונימית
אני עושה עבודה לחופש שצריך להגיש עוד היום
ללכת לפסיכולוג במיוחד בימים כשאין כוח זה מתי שיוצאים עם שינוי משמעותי.
דה פאק הלוואי שאני הייתי צריכה ללכת.

לשאלה- כואב הבטן