9 תשובות
אני בעד,אף פעם לא אהבתי את הגלידות שלהם
@הצל לטיפולך
מה הם עשו? אני לא אוכל לשרוד בלי בן אנד ג'רי
אנונימי
יש להם תגלידת בלסטין חינם תתאמו הטם חייבים
כן בואו נחרים את החברת גלידה הכי גדולה בעולם
אנונימית
שואל השאלה:
הם רוצים להפסיק למכור גלידות שלהם בשטחים פלסטין כבושים (ישראל) אתה יכול לראות אצ זה בטיוטר הם צייצו את זה לפני שעה
הם רוצים להפסיק למכור גלידות שלהם בשטחים פלסטין כבושים (ישראל) אתה יכול לראות אצ זה בטיוטר הם צייצו את זה לפני שעה
אנונימית
אבל הגלידה שלהם טעימה! מה עושים?!
הכוונה היא שהם לא רוצים למכור בשטחי יהודה ושומרון, לא בכל הארץ
קשה לי להאמין שזה באמת יקרה
באותו הנושא: