7 תשובות
קול אני פדחנית, אוקיי.
לשאלתך- בלי א'.
נראלי אפשר לרשום גם פאדחן וגם פדחן כי זה מהמילה פאדיחות ופדיחות אז כן
ומה אכפת לך שישימו תמונה חחח
היא: אתם מביכים
גם היא: איך כותבים פדחן או פאדחן?
צחקתי בקול^
שואל השאלה:
חחח חחח חחח גם אני צחקתי חחח די אבל באמת איך כותבים אתה יודע
אנונימית
שואל השאלה:
אני?
אנונימית
שואל השאלה:
אמ משתנה ואני בת(;
אנונימית