7 תשובות
קול אני פדחנית, אוקיי.
לשאלתך- בלי א'.
לשאלתך- בלי א'.
נראלי אפשר לרשום גם פאדחן וגם פדחן כי זה מהמילה פאדיחות ופדיחות אז כן
ומה אכפת לך שישימו תמונה חחח
ומה אכפת לך שישימו תמונה חחח
היא: אתם מביכים
גם היא: איך כותבים פדחן או פאדחן?
גם היא: איך כותבים פדחן או פאדחן?
צחקתי בקול^
שואל השאלה:
חחח חחח חחח גם אני צחקתי חחח די אבל באמת איך כותבים אתה יודע
חחח חחח חחח גם אני צחקתי חחח די אבל באמת איך כותבים אתה יודע
אנונימית
שואל השאלה:
אני?
אני?
אנונימית
שואל השאלה:
אמ משתנה ואני בת(;
אמ משתנה ואני בת(;
אנונימית
באותו הנושא: