4 תשובות
אופס נשלח פעמיים
לפני שנה עברתי עיר אז עברתי בית ספר וזה מביך אין מה לעשות אני יכולה להגיד לך בתור הבן אדם הכי לא חברותי בעולם שזה מביך רק בפעמיים הראשונות אחר כך זה זורם כזה, בהתחלה תתחברי לבת אחת שנראת חמודה ותבקשי ממנה להכיר לך תבנות ושתספר לך עליהן ואז תתחילי להתחבר לעוד ילדה ועוד ילדה
בהצלחהה 3>
בהצלחהה 3>
לפני שנה עברתי עיר אז עברתי בית ספר וזה מביך אין מה לעשות אני יכולה להגיד לך בתור הבן אדם הכי לא חברותי בעולם שזה מביך רק בפעמיים הראשונות אחר כך זה זורם כזה, בהתחלה תתחברי לבת אחת שנראת חמודה ותבקשי ממנה להכיר לך תבנות ושתספר לך עליהן ואז תתחילי להתחבר לעוד ילדה ועוד ילדה
בהצלחהה3>
בהצלחהה3>
תבואי עם ביטחון והכל יהיה טוב תהיי בראש שזה ממש לא קשה להיות הילדה החדשה כי בדרך כלל ניגשים אלייך ילדים ואם לא אז את ניגשת אליהם
באותו הנושא: