6 תשובות
כן,ככה זה פחות או יותר?
נלחצת ממשהו? זה כנראה בגלל זה
נלחצת ממשהו? זה כנראה בגלל זה
כן זה נשמע כמו התקף חרדה
כנראה, כל אחד מקבל התקף חרדה שונה
תנסי לפעם הבאה להבין מה היה הטריגר^_^
תנסי לפעם הבאה להבין מה היה הטריגר^_^
שואל השאלה:
^^^ כן קראתי ספר והילד בספר ניסה להתאבד ואז הוא הלך לקבוצת תמיכה ואז זה התחיל
^^^ כן קראתי ספר והילד בספר ניסה להתאבד ואז הוא הלך לקבוצת תמיכה ואז זה התחיל
אנונימית
כן, אם יש לך אפשרות למנוע את הטריגר איכשהו לפעם הבאה זה מעולה ואם חס וחלילה זה קורה שוב אין הרבה מה לעשות חוץ מלנסות להתמקד בנשימות ולנסות לנשום עמוק וארוך במקום שטוח ומהיר
אני די בטוחה שזה התקף חרדה ונסי להבין אם זה בגלל שקרה משהו או אין סיבה. אם אין סיבה ממליצה לך לדבר עם ההורים/ פסיכולוג 3>
באותו הנושא: