33 תשובות
תודה על תרומתך לציבור
עם כולם היו כמו אחי היינו מאושרים..
לא ברור... אבל זה סוג של שגיאת כתיב רגילה
לא יודע עם אנשים עדיין עושים את הטעות הזאת
שואל השאלה:
^לא כתבת נכון. משפט מתוקן: ''בא לי פיצה *עם* זיתים''.
כי זאת מילת הוספה. תלמדו לדבר בצורה תקנית.
אנונימי
תקינה*
אם תדע להבדיל בין אם לעם תצא עם כוסית
ככה לזכור
אנונימי
*תקנית
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ אומרים תקנית. אל תנסה לתקן אותי.
אני כותב נכון.
אנונימי
אפשר שניהם
יאלה
אבל לא
שואל השאלה:
^^^ אפשר להשתמש בשניהם, אבל בשפה גבוהה אומרים *תקנית*
אנונימי
צודקת לגמרי מקווה שכולם יבינו את זה כמוך ועם לא זה יהיה פשוט עצוב
שואל השאלה:
^ זה שמעליי. כתוב לך מול העיניים ש*עם* זאת מילת הוספה. הבנת הנקרא...
במקרה הזה היית צריך להשתמש ב *אם* כי זה תנאי.
אנונימי
אוי באמת ?? לא שמתי לב אני אשים לב פעם הבאה ועם לא תוכלי לתקן אותי?
שואל השאלה:
^תכתוב/י נכון ולא יהיה לי צורך לתקן אותך.
אנונימי
כוסית אני יודע להבדיל בין עם לאם
את מעוניינת?
אנונימי
^^ צודקת סליחה אני אלמד ועם אמי עדיין אתבלבל אמי אלמד יותר
^^ האמת שמאוד, כתבתי נכון או לא ???????
שואל השאלה:
^^ אז כדאי מאוד שתלמד יותר. כי בינתיים אני רואה שאתה עושה לי את זה בכוונה בשביל לעצבן... אבל אתה לא מעצבן אותי בכלל.
אתה כמו הילדים בני השמונה האלה בטיקטוק שכותבים עם שגיאות... אני יודע שמה שהם עושים זה טרול, אבל אם הם היו כותבים ככה באמת, אני הייתי פשוט מרחם עליהם ועל המורים שלהם ללשון.

חושב שאם היית עושה טעות כזאת בבגרות בלשון, הבוחנים היו פוסלים לך את הבגרות רק מרוב עצבים.
אנונימי
דיי נו אל תציקו
@שואל השאלה
תשתחרר קצת
אל תדאגי כוסית, אם תרצי, אלמד אותך עם הידע הרחב שלי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ אז אל תיכנסי לשאלה. פשוט מאוד.
אנונימי
שואל השאלה:
הפכתם את השאלה הזאת לטינדר או מה??
אנונימי
תודה רבה אנונימי
אני טרול?!?!? מה פתאום!!
עם הייתי טרול לא הייתי מבקשת עזרה מאנונימי וממך !!
שואל השאלה:
^ אני לא התכוונתי אליך כשאמרתי טרול.
התכוונתי שהשגיאת שילדים בני שמונה כותבים בטיקטוק זה טרול.
ושוב פעם, הבנת הנקרא!
חוק בסיס נוסף בשפה העברית.
אנונימי
שואל השאלה:
^^ וראיתי שכתבת את זה בכוונה.
תאמיני לי שראיתי.
כי אם זה היה בטעות, היית ישר מתקנת את זה לבד.
ויותר מזה, כתוב לך מול הפרצוף מתי משתמשים ב עם ומתי ב אם.
את פשוט לא מסתכלת או שזה בכוונה. אחד מהשניים.
אנונימי
וואלה לא נראה לי רע שזה יהפוך לטינדר
יש פה כוסיות
אנונימי
באלי קוסקוס אם רוטב
לא למדו טוב בכיתה ב'