7 תשובות
כי הם לא יודעים את ההבדל (?)
אנונימי
ואו באמת יש אנשים כאלו? זה די עצוב.
לא יודע תרמת..
זה ממש פשוט ..
אבל כל אחד ומה כשהוא לא יודע .. o_o
אני אישית מתלבלבל לפעמים בין אם ל עם.
היה זה עבר יהיה זה עתיד
יאללה תני לי 100 בבגרות בלשון
אנונימי
כי יש כל כך הרבה אנשים מטומטמים .
שואל השאלה:
וואו 2 נעצים חחח על מה
אנונימית
לא כולם יודעים את ההבדלים