8 תשובות
כן
אם את תשברי בטעות תמשיכי לצום
אם את תשברי בטעות תמשיכי לצום
זה כבר לא יהיה נחשב לצום,אם את רוצה לשבור את הצום תשברי..את לא צריכה להמשיך אחרי זה כי לא יהיה כבר טעם
כתב פעמיים...
הרעיון בצום הוא לחוש את הכאב ולענות את עצמנו בכדי להשתתף בצער, לכן יש להזהר שלא לשבור באמצע.
תהיה בעיה (אם תשברי שלא מסיבה מוצדקת). ובכל אופן צריך לצום כל את את יכולה.
כן, את לא צמת...
תעשי לילה לבן ואז תשני כל מחר..
עדיף שפשוט תתגברי ותמשיכי עד הסוף ותנסי לישון כל היום כדי לא להרגיש את הצום, אבל אם תשברי את הצום אל תגידי טוב שברתי לא משנה אני יכולה לאכול וזהו לא, העניין הוא להתאבל וגם אם אכלת קצת או שתית תמשיכי לצום כמה שאת יכולה כי אצל ה' גם אם צמים 5 דקות זה חשוב אבל כמובן שטוב לצום הכל זה ממש חשוב