6 תשובות
זה לא יחשב לחטא כי זה מסיבות בריאותיות, גם אני לא הייתי צמה בימי כיפור כשהייתי צריכה להחלים מהפרעת אכילה
הכל בסדר אל תצומי
אם יש בעיה בריאותית זה בסדר לא לצום
לא, זה לחלוטין סבבה ומובן שלא תצומי, זה אפילו רצוי.
מצב רפואי דוחה צום
בשנתיים האחרונות לא צמתי בגלל הפרעת האכילה שלי. אסרו עליי. מותר לך לא לצום, זה מצב רפואי.
באותו הנושא: