5 תשובות
לדעתי תנסי להיות עם אמא שלך ככה לא תיהי לבד, אל תסגרי לבד בחדר
תצאו לבלות ביחד
תצאו לבלות ביחד
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים, להתחיל לחפש תחומי עניין חדשים, תחביבים וכאלו.. אולי תגלי איזה יכולת טובה במשהו שלא ידעת קודם:) ואם תרצי את כמובן יכולה להכיר אותיי אני אשמחח:)
תנסי להכניס קצת צבע לחיים תצאי עם חבורות תעשי דברים עם אמא שלך ופשוט על תחשבי על דיכאון מוזמנת לדבר עם באלך מקווה שעזרתי
בת כמה את ואיפה המשפחה המורחבת בסיפור?
אנונימי
מוזמנת לדבר איתי❤
באותו הנושא: