5 תשובות
אל תפגשי עם אנשים שאת לא מכירה
ואם לא בא לך להיפגש איתו את לא חייבת אהובה
לכי אחרי התחושות והרגשות שלך ותזכרי שאת לא חייבת כלום לאף אחד
אם הוא לא יאהב את הגוף שלך שייזדיין מה אכפת לך מי הוא בכלל אני בטוחה שאת הכי שווה שיש ואת צריכה לאהוב את עצמך נשמה אם לא תאהבי את עצמך מי יאהב אותך
אל תסעי לבד לתל אביב לא משנה כמה זמן דיברת איתו. אני לא מרשה לך
באותו הנושא: