3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכולה בלעדיו אני מאוד אוהבת אותו וזה קשה לי המצב הזה שלא אכפת לו יותר שהוא לא רוצה זה לא הגיוני שבנאדם שאהב אותי פתאום אומר לי שהוא לא רוצה אותי אז מה עשית איתי שנתיים וחצי??
תראי אני יודעת שזה קשה באמת שאני מבינה אותך
אבל את באמת רוצה להיות עם מישהו שלא שלם עם הקשר שלכם? את לא צריכה להתחנן, ניסית להציל את הקשר אבל אם הוא לא רוצה אז תשחררי ממנו לטובתך, מגיע לך מישהו שירצה אותך ויתן לך את כל כולו ב100%
אל תחזרי אליו
הוא רק משחק לך ברגשות וגם אם הוא יחזור הוא יפרד ממך שוב
עדיף לך לחכות למצוא מישהו אחר
אנונימית