13 תשובות
קיבלתי הרגשה של שאלת מתמטיקה...
לשאלתך, אולי תשאלי אותם עם רום יכול להצטרף לארוחה?
אנונימי
שואל השאלה:
מי שכתבה על אם אין לי עניין ברום אז הוא הטעם שלי אבל פשוט עידו יותר אבל אני אוהבת את האופי שלו וזה יגרום לי לאהוב את היופי שלי גם
אנונימית
תשמעי לכי לרום רק אם את באמת יכולה לדמיים אתכם ביחד אם את יודעת שאת תחשבי על עידו תוך כדי ועל זה שפספסת את המסעדה לכי למסעדה עדיף שלא תתבאסי אחר כך את גם יכולה לקבוע עם רום ליום אחר
Klm
שואל השאלה:
נראלי שבחרתי.., תודה❤
אנונימית
מי שמתייחס אלייך
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
יא בהצלחה תעדכני
Klm
שואל השאלה:
ברורר
אנונימית
אם אין לך עיניין ברום אז אל תלכי אליו. בסוף הוא סתם יפגע.
אנונימית
שמחה לשמוע ❤❤
Klm
תלכי עם מי ששם עלייך
בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
אמרתי שאעדכן, בסוף הלכתי לרום והיה ממש כיף, נראה לאן זה יתקדם
אנונימית