5 תשובות
שואל השאלה:
חבר שלי אישית אוהב את הbabygirl
וחבר הכי טוב שלי את הgrung/emo-goth/emo
וחברות שלי את הgangster

והדעה של כולם חשובה לי
אבל אני לא רוצה לשלב כמו תמיד, אלא לבחור בסטייל אחד ספציפית..
אני לא יודעת מה לעשות :/
אנונימית
תהיי סטייל סתמי תפה ישמנה
הדעה שלך אמורה להיות הכי חשובה אז מה שאת חושבת ומרגישה לנכון
3\
את יכולה לשלב..
אני לא חושבת שאת חייבת להתיבייט (איך שלא כותבים אתזה) על סטייל אחד.. תזרמי עם הכל כי אם את אוהבת את כולם שום דבר לא עוצר אותך מלהיות הן