7 תשובות
תמיד היה.
ישו הוא דוגמה.
ישו הוא דוגמה.
הדעות תמיד היו קיימות מאז ומתמיד
שואל השאלה:
אבל ממה זה נבע בהיסטוריה
אבל ממה זה נבע בהיסטוריה
אנונימית
נגיד על עצמי אני חושבת שעד בערך גיל 16 הדעות שלי עדיין היו מושפעות מהמשפחה והחברים ורק בערך בגיל 16-17 פיתחתי ממש דעות משל עצמי בכל מיני נושאים
אנונימית
שואל השאלה:
נכון, היום יש לי מיליון תשובות ללמה הדעות שלנו שונות
לכן שאלתי על העבר, ההיסטוריה, מתי זה התחיל
נכון, היום יש לי מיליון תשובות ללמה הדעות שלנו שונות
לכן שאלתי על העבר, ההיסטוריה, מתי זה התחיל
אנונימית
זה תמיד היה, תחשבי לוקחת אותך 2 מיליון שנה קודם לכן, כשהיה האדם הקדמון גם אז החילוקי דעות באיזה שהוא מקום זה מה שהציל אותנו, איך אנחנו הולכים לצוד, היו כאלו שלא הסכימו שיש לשרוף את הבשר אלא יש לאכול אותו חי, יש כאלו שכבר אז לא רצו לאכול בכלל בשר והתזונה שלהם הייתה צמחונית.
בני אדם למרות שאנחנו נחשבים זן אחד, אנחנו כל אחד לעצמו באיזה שהוא מקום בעניין הזה.
בני אדם למרות שאנחנו נחשבים זן אחד, אנחנו כל אחד לעצמו באיזה שהוא מקום בעניין הזה.
הדעה שלך תגיע כשתרצי באמת להביע את עצמך בנוגע למשהו ופשוט תגידי ''אני חושבת אחרת''
זה מה שיפה בשוני:)
למה אין פה אימוג'ים אבל
ואי אפשר למשוך את מה שאני כותבת
וזה מוזר
ואני שוב מדברת לעצמי
לא זהו
סתמתי
המשך יום מלבב
זה מה שיפה בשוני:)
למה אין פה אימוג'ים אבל
ואי אפשר למשוך את מה שאני כותבת
וזה מוזר
ואני שוב מדברת לעצמי
לא זהו
סתמתי
המשך יום מלבב
באותו הנושא: