7 תשובות
לא רק
לא נראלי זה בגלל שלא מסתדרים או דברים כאלה
לא, ילדים אני חושב
לא..
בגלל שכבר אין שום דבר.
לרוב כן
לדעתי הרבה מזה זה בגלל בגידות, אבל לא רק. לפעמים פשוט הם לא מסתדרים אחד עם השני...
באותו הנושא: