התחברות
הרשמה
מי שנחשף לחולה קורונה, עשה בדיקה ויצא בדיקה שלילית לקורונה והוא לא מחוסן, הוא צריך להמשיך להיות בבידוד או לא?
15 ביולי 2021, 14:28
קורונה
2 תשובות
מי שנחשף לחולה קורונה צריך להיכנס לשבועיים לבידוד, אפשר לקצר את זה ל10 ימים אם עושים בדיקת קורונה ביום הראשון והעשירי
_
_אוהד_
הוא אמור, לא כולם עושים את זה
הולה
באותו הנושא:
אם נחשפתי לחולה קורונה, ועברתי בדיקת קורונה ואני שלילי, אני צריך להיכנס לבידוד?
עם אח שלי ישן ליד חולה קורונה ועשה בדיקה ויצא שלילי אני יכולה להיפגש עם חברים??
כדאי לעשות בדיקת קורונה אם נחשפתי לחולה ואין לי תסמינים?
אם עשיתי בדיקת קורונה יצא שאני חולה קורונה אני אעשה עוד בדיקת קורונה בסוף הבידוד ?
הייתי ליד חולה קורונה והודיעו לי שאני צריכה להיכנס לבידוד ולהיבדק מחר. אם בבדיקה יצא שאני לא חולה בקורונה עדיין
אני רוצה לעשות בדיקת קורונה (הייתי ליד חולה קורונה) כרגע אני בבידוד בבית
אמא שלי יצאה עכשיו לבדיקת קורונה, מה נעשה אם היא חולה?
עם אח שלי ישן ליד חולה קורונה ועשה בדיקה ויצא שלילי אני יכולה להיפגש עם חברים??
אם הייתי חשופה לחולה קורונה (המורה שלי) ועשיתי בדיקת קורונה והתשובה שלילית, אני יכולה לצאת מהבית?
למה הבתי חולים בעצם אומרים נגיד למישהו שהוא חולה קורונה למרות שהבדיקות יצאו שליליות?
אם אמרו לי להיות בבידוד בגלל שהייה עם חולה קורונה מאומת אני צריכה לעשות בדיקת קורונה?