6 תשובות
לפי החוק את חייבת ):
כן , יכול להיות שכמות הנגיפים בגוף לא מספיק גבוהה כדי לצאת חיובית בבדיקה אבל קיימת
כן את צריכה לחכות את ה14 יום
כן. צריך לחכות עד סוף הזמן של הבידוד כדי להיות בטוחים שלא יתגלו תסמינים חדשים!
כן כי יכול להיות שאת נשאית או שהוא עדיין לא התפרץ
לא
באותו הנושא: