4 תשובות
אני
שואל השאלה:
של המבוגרים או נוער?
ואם מבוגרים, איך שם? איך עובדים הביקורים? יש טלפון?
של המבוגרים או נוער?
ואם מבוגרים, איך שם? איך עובדים הביקורים? יש טלפון?
אנונימית
הייתי בשל הנוער
אבל ביקרתי פעם אחת את אמא שלי ומזאתומרת איך עובדים הביקורים נראלי את פשוט באה זה מה שאני עשיתי
אבל ביקרתי פעם אחת את אמא שלי ומזאתומרת איך עובדים הביקורים נראלי את פשוט באה זה מה שאני עשיתי
אה שומעת יש כזה שעות ביקור וזה משתנה בין מחלקה למחלקה
באותו הנושא: