28 תשובות
לשים אז יותר זמן
סטטי (למעלה למטה)
תבנית מיים מתחת לעוגה
תשימי יותר זמן בתנור ותחממי מראש כך שהוא יהיה כבר מחומם
שואל השאלה:
אבל לשים על 170 מעלות?
כן, אם זה המקסימום
תבנית מיים יעלו אדים טוב כמו טורבו בגלל ההדים
שואל השאלה:
ךשים תבנית אלומיניום ?
170 עד 160 באזור 40 דקות
תבנית אלומיניום עם מיים
תוכלי לשלוח לי פרח
תגיבי איך יצאה
שואל השאלה:
זה לא יהרוס את העוגה נכון?
על תסיימי יותר זמן זה ישרף כי התורבו מאזן את החום ואצלך אין
לא זה בסדר איזה עוגה
שואל השאלה:
עוגת לוטוס וחתיכות קינדר
שואל השאלה:
אני יכולה לשים קישור
זה באזור 30 דקות עד 40 לא יותר מבינה מקצוע אני למדת אפיה ובישול אני יודעת מה אני אומרת
כן סימי
שואל השאלה:
https://www.tomerumansky.com/recipe/%d7%97%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%95%d7%98%d7%95%d7%a1-%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%a0%d7%93%d7%a8/
שואל השאלה:
אבל אמרו כאן גם ךשים יותר זמן אז מה זה משנה
תראי תמונה
שואל השאלה:
איך מראים
סמי 30 דקות ותנעצי עם סכין תראי שאהוא מבושל מיבפנים
זה עוגה שיכולה להישרף מהר
שלחי לי את קישור של התמונה up2me
תשלחי לאחר מכן לפה את הקישור אני יסתכל ביי לילה בהצלחה