התחברות
הרשמה
איך ניראה מצב טורבו בתנור?
6 בספטמבר 2020, 20:45
תנור אפיה
תנור
עוף
חימום
תפוחי אדמה
תשובה אחת
ציור של מאוורר לא?
אנונימי
באותו הנושא:
ניסיתי להכין נשיקות טבעוניות(ממי חומוס) והתנור על 100 מעלות טורבו כבר שלוש שעות והן לא נאפות מה לעשות?
איך נראה מצב טורבו בתנור?
קאפייקס בתנור שמים על טורבו או על מצב תנור רגיל??
אני רוצה לשים פיתה בתנור עם גבינה צהובה ותבלינים אפשר לשים פיתה בתנור או שעדיף שלא?
שמתי ציפס בתנור, על כמה מעלות לעשות? ועל טורבו או לא?
אם זה התנור שלי מה זה הטורבו פה?
עוגיות אמסטרדם , לשים על טורבו בתנור או מצב רגיל(פס תחתון ופס עליון) ??
אם אני מכינה עוגת שוקולד, על איזה מצב לשים את התנור?(טורבו?)
שכותבים במתכון להפעיל תנור טורבו להפעיל רגיל או עם ציור של מאוורר?
הכנת חביתה בתנור - שלום, האם יש אפשרות לטגן בתנור חביתה שניגמר הגז?
אם אני מכינה עודה ושמה בתנור ונגיד יש לי קורונה אז הקורונה מת בתנור או לא?