2 תשובות
30 קלוריות בערך
זה לא כזה קשה, עשיתי 150 ב51 שניות
זה לא כזה קשה, עשיתי 150 ב51 שניות
אנונימי
שואל השאלה:
^^ חחח כי אני קופצת כמו לא יודעת
^^ חחח כי אני קופצת כמו לא יודעת
אנונימית
באותו הנושא: