בת 14, לפני חודש החבר שלי שלי הציעה לי חברות וכל החרא הזה ומאותו היום, הידיד הכי טוב שלי (לשעבר) החליט שהוא מפסיק לדבר איתי רק בגלל שהחבר שלי חתיך והוא החליט שאני איתו רק בגלל החיצוניות כי הוא חושב שיש לו חרא אופי... אבל לפי מה שמספרים לי, הידיד שלי היה בקטע שלי והוא נעלב מזה ממש... אבל זה הגיוני שהוא עד עכשיו (עבר יותר מחודש!!) הוא לא מדבר איתי?!