5 תשובות
מסוכן מאוד ממש סכנת חיים
שואל השאלה:
באמת?
אנונימית
בעיקרון אם זה גג שהקניון מאפשר להגיע אליו אז ברור שזה בסדר כי יש שם גדרות לרוב
כמו למשל הגג של עזריאלי
אבל אם נגיד אנשים שמגיעים לשם בדרך כל שהי בטיפוס ממקום מסוים וכו..
אז זה יכול להיות מסוכן כי אין שם גדרות
שואל השאלה:
זה גג שאפשר לעלות אליו במעלית
אם זה מעלית לגג שבתוך הקניון אז זה סבבה אין בזה כל בעיה
אצלי למשל אצלי בעיר קניון ראשונים יש מעלית לגג וזה סבבה לשבת שם ולאכול