20 תשובות
כן
התחלתי באיזה 17
כן מוצדק ואני התחלתי רק השנה
כן, עדיף לך שלא להתחיל
בערך 14 וחצי 14 (קפה אמיתי)
כן לגמרי, יש בזה קפאין וזה יכול לעכב את הגדילה שלך וזה לא הכי טוב בגיל הזה
^^מה שהיא אמרה וזה גם ממכר ועושה ריח רע.
שואל השאלה:
זה לא שאני שאני רוצה לשתות קפה כל יום אבל אם אני צריכה לקום ממש מוקדם הוא משהו
והיא עדיין לא מסכימה
אז תאכלי סוכר ותשתפי פנים, גם זה מעיר...
לא, מה הבעיה כולה קפה
יש תחלופות לקפה, אני לא זוכרת עכשיו את השם המדויק אבל גם אחותי הקטנה אוהבת קפה וקנינו לה תחליף עם אותו הטעם מצמחים, נראה לי שקראו לזה צ'יקו?
אני התחלתי לשתות קפה מגיל איזה 9 זה לא פגע לי בגדילה/בהתפתחות/ בשום דבר אחר מה
כיאלו מצד אחד כן זה מוצדק אפשר להבין זה לא ממש בריא ועדיף שלא אבל אין בזה ממש שממש אוסר זה לא אלכוהול בסל הכל קצת קופאין
זה רק בשבילך, קפאין מעכב את הגדילה וההתפתחות שלך.
אני צורחח צלח למה כל המינוסים
ולא מוצדק אני התחלתי בגיל 12.
אני התחלתי בגיל 10 כי קפה זה פשוט טעים ואמא שלי לא הסכימה לי אז ביקשתי ממנה שהיא תקנה לי נטול קופאין והיא הסכימה
אני התחלתי ב11 והתמכרתי רצח
אבל בתכלס היא צודקת אין מה לעשות זה קפאין
ויש גם נטול קופאין שאגב גם יותר טעים מהרגיל עם הקופאין^^
לא חושבת שזה כזה מוצדק אני שותה קפה מגיל 12 ולא נראה לי עשה לי איזשהו נזק וזה ממש עוזר לי אם אני צריכה להיות ערה וכזה אז לא מבינה ממש מה הבעיה
אני התחלתי
בגיל 13
אני חושבת שזה מוצדק אבל להורים שלי לא היה אכפת שהתחלתי לשתות קפה בגיל 11
באותו הנושא: