התחברות
הרשמה
לכל מי שהיה במלון פרימה מיוזיק אילת איך המלון?
13 ביולי 2021, 21:13
אילת
מלונות אילת
חוות דעת
2 תשובות
עמית חנגל
ה
המתחנגל
זה מלון סבבה הוא פשוט כזה הייתי ביותר טובים אבל הוא לא גרוע מה שכן יש שם די הרבה ילדים תמיד
אנונימית
באותו הנושא:
מי שהיה במלון ספורט באילת, זה מלון טוב?
מי שהיה באילת .תדרגו את המלון שהייתם מ1 עד 5 ותכתבו את השם של המלון . והאהבתם את המלון ?
רק אני כשהייתי קטן חשבתי שבאילת יש רק בתי מלון ואין מישהו שגר שם?
מלון קלאב הוטל באילת - מה דעתכם על מלון קלאב הוטל אילת?
בית מלון באילת - איזה בית מלון הכי טוב באילת?
איזה מלון הכי טוב באילת מניסיון שהייתם בו?
מי שהיה במלון אסטרל מאריס באילת איך הוא?
מלון רויאל גארדן באילת, טוב לדעתכם? למי שהיה??
מי שהיה במלון רימונים אילת,איך הוא?
מי שהיה במלון ויסתא באילת
מי שהיה במלון באילת בזמן האחרון שייכנס דקה