6 תשובות
הייתי בו
הוא מלון די פשוט אבל נחמד
הבריכה שם לא גדולה כל כך ..
הוא מלון די פשוט אבל נחמד
הבריכה שם לא גדולה כל כך ..
האוכל ממש פשוט כמו בבית
אבל נחמד די טעים
אבל נחמד די טעים
שואל השאלה:
איך האוכל?
איך האוכל?
אנונימי
יש שם משפחות אבל לא הרבה ..
שואל השאלה:
יש שם הרבה משפחות בבריכה ובמלון מסתובבים או שזה אווירה של בית אבות?
יש שם הרבה משפחות בבריכה ובמלון מסתובבים או שזה אווירה של בית אבות?
אנונימי
שואל השאלה:
יש הרבה אנשים בבריכה?
יש הרבה אנשים בבריכה?
אנונימי
באותו הנושא: