6 תשובות
קורנ לי משהו ממש דומה. מי נפרד ממי?
אנונימית
את כותבת מדהים! ואולי אם את מרגישה ככה כן שווה לך לעשות את הצעד
שואל השאלה:
אני נפרדתי ממנו וזה באמת אחרי כאב לב שהיה לי אז ולא יכולתי להכיל את זה
אני נפרדתי ממנו וזה באמת אחרי כאב לב שהיה לי אז ולא יכולתי להכיל את זה
אנונימית
אז אם זה עשה לך רע טוב שסיימת את זה, אבל זה נגמר יפה?
שואל השאלה:
^^אני לא חושבת שזה נכון שאעשה את הצד כי אני מאמינה שהוא כבר התקדם הלאה,אני לפחות רוצה לקוות.אני מתגעגעת אליו יותר מכל דבר בעולם אבל אני רוצה שיהיה לו טוב וזוגיות בריאה כמו שמגיע לו ואיתי זה לא יקרה
^^אני לא חושבת שזה נכון שאעשה את הצד כי אני מאמינה שהוא כבר התקדם הלאה,אני לפחות רוצה לקוות.אני מתגעגעת אליו יותר מכל דבר בעולם אבל אני רוצה שיהיה לו טוב וזוגיות בריאה כמו שמגיע לו ואיתי זה לא יקרה
אנונימית
שואל השאלה:
נגמר בצורה מוזרה מאוד עם הרבה כאב לב כי לא באמת שיחררתי וגם הוא לא
נגמר בצורה מוזרה מאוד עם הרבה כאב לב כי לא באמת שיחררתי וגם הוא לא
אנונימית
באותו הנושא: