2 תשובות
לדעתי פשוט תעברי הלאה, הרי גם ככה לא הלך ביניכם ואם אתם לא אקסים או משהו רציני אז אין סיבה שהיא לא תנסה גם שיקרה ביניהם משהו..
אם זה כל כך מפריע לך פשוט תדברי איתה
אם זה כל כך מפריע לך פשוט תדברי איתה
תעברי הלאה ותפרגני לה אין כלכך מה לעשות אם זה... אחרת היא תחשוב שאת לא רוצה לטובתה
באותו הנושא: