התחברות הרשמה

דחוףף טוסט עם מיונז פסטו ובצל זה טעים או מיותר????

12 ביולי 2021, 19:50
מתכוניםטוסטיםרטבים    
4 תשובות
זה טעם אישי, אני הייתי מוריד בצל.
O
One nut wonder
בלי הבצל
פ
פאם הכרית
הייתי מורידה את הבצל ואז זה נשמע יותר טעים
❤
❤Three Days Grace
שואל השאלה:
שלמות תודהה
מ
מישי10
באותו הנושא:
הכנתי טוסט בבית שמתי גבינה צהובה פסטו אדום רוטב שום ובצל יצא לי טעים?
דחוףף דחוףף דחוףף דחוףף בקשר לבעלי חיים (כלבים)
איך מכינים רוטב מיונז פסטו?
אם אני אכין טוסט עם גבינה צהובה, פסטו ומיונז יצא טעים?
טוסט שוקולד או לחמנייה עם פסטו בולגרית וגבנצ?
הום פרייז טבעות בצל או פירה דחוףף
מוסיפים בצל לשקשוקה? דחוףף
דחוףף אתם יכולים לשים פה אימוגי של בצל?
ציפס אוריגינל או שמנת בצל?דחוףף
מה כדאי לי לאכול (אני מנסה לשמור) חביתה עם גבינה ובצל או טוסט מטורטיה(רק פסטו וגבינה)
דחוףף מה לשים בטוסט?