4 תשובות
חביתה זה יותר בריא וגם לא משמין בכלל אם את מכינה עם טיפה שמן, שתי ביצים, קצת גבינה (לא עם מלא שומן) ובצל
חביתה..
r. george
r. george
חביתה
באותו הנושא: