10 תשובות
אכןן
לא יודעת אני קמתי עכשיו ובא לי להמשיך לישון
שבוקר זה קקה של דבר אבלל הוא יכול להיות סבבה אם לא קרה שום דבר רע ואת שמה שירים
כן לפעמים
כן
כל יום.
שואל השאלה:
חח מה אתם מרגישים? ^^^
אנונימית
לא
אנונימית