4 תשובות
אולי התייבשת.. תשתי מים.
תשתי הרבה מים
תרגישי טוב (:
תשתי מים, תאכלי משהו מזין.
אם זה ממשיך יכול להיות שיש לך מחסור בברזל ובגלל זה יש הרגשת חולשה וסחרחורות.
אם זה ממשיך לכי להיבדק