4 תשובות
אולי התייבשת.. תשתי מים.
תשתי הרבה מים
תרגישי טוב (:
תשתי מים, תאכלי משהו מזין.
אם זה ממשיך יכול להיות שיש לך מחסור בברזל ובגלל זה יש הרגשת חולשה וסחרחורות.
אם זה ממשיך לכי להיבדק
אם זה ממשיך יכול להיות שיש לך מחסור בברזל ובגלל זה יש הרגשת חולשה וסחרחורות.
אם זה ממשיך לכי להיבדק
באותו הנושא: